Tuesday, February 28, 2006


Begging

err....pes ovol , minta maaf sesangat... aku nak iklan sikit ..
pada korang yg dapat paper English SPM C6 kebawah, aku ada mende nak susahkan korang ...

ginnih,
aku ada wat satu laman web beralamat www.palestinkini.info
so, content dalam tu aku plagiat je dari laman web orng lain tapi dengan kebenaran ..so dah running kat setawun lebey and keep kicking aa...

so, kawan2 kita kat sana need exposure apa yg sbenarnya berlaku kat sana .since media perdana cam aku rasa suck gak ... dalam nak kasi tahu actual thing ...

kalau korang nak jadi perterjemah berita2 Palestin, berikan ID YM korang kat aku .. uumlinux, aku akna kasi satu url berita, korang terjemahkan , dan paste je kat YM tu dan send balik kat aku .. easy maa .... aku kasi pendek2 je ... nick korang akan di haplod skali sebagai tanda penghrgaan penat lelah krang ...

antara advantage:
1-dapat hapgrade English korang
2-dapat tolong sedara kita kat sana .. hehhe

tu je ... ciao bro and sis !!

regards,
Gunx (gunx.blogspot.com)

No comments: